Wirtualny Dziekanat
APR System
Ogłoszenie
Nowa metoda logowania do wirtualnego dziekanatu, mobilnego studenta (dot. wykładowcy, studenta)
Nadawca:
Łukasz Pawłowski
Adresat:
Wyższa Szkoła Umiejętności Zawodowych
Opublikowane:
13.10.2022
Ważne do:
30.12.2030
Aktualizacja treści ogłoszenia z dnia 20.10.2022 r., godz. 14.00 - dot. mobilnego studenta
Dzień dobry,
W przypadku mobilnego studenta zalecane jest usunięcie aplikacji z urządzenia tablet, telefon, a następnie ponowna instalacja, dlatego że występują problemy w systemie Android. W przypadku urządzeń firmy Apple (iOS) wystarczy aktualizacja aplikacji. Bardzo proszę o weryfikację poprawności działania. Oczywiście, przed kontaktem z pomocą techniczną warto wcześniej zweryfikować, czy posiadają Państwo najnowszą wersję mobilnego studenta.
W celu zalogowania się do Wirtualnego Dziekanatu, Mobilnego Studenta używamy danych z platformy Office 365 (te same poświadczenia, których używamy w Microsoft Teams). Sprawa dot. wykładowców, studentów.
Login do konta: jan.kowalski@wsuz.edu.pl
Login do konta o powtarzających się danych w kartotece studenta zawiera cyfę np. jan.kowalski1@wsuz.edu.pl
Login do konta z nazwiskiem dwuczłonowym: janina.kowalczyk-kowalska@wsuz.edu.pl
W przypadku chęci resetu hasła należy wysłać e-mail na adres: pomoc@wsuz.edu.pl. W temacie wiadomości napisać: "Prośba o reset hasła w Office 365". W treści wiadomości należy podać imię i nazwisko, nr albumu oraz nr telefonu komórkowego, na który prześlemy hasło. Wiadomości które nie będą zawierały powyższych informacji będą usuwane, a Państwo nie otrzymają żadnej odpowiedzi.
W przypadku problemów z logowaniem do Wirtualnego Dziekanatu i Mobilnego Studenta należy wysłać e-mail na adres: pomoc@wsuz.edu.pl. W temacie wiadomości napisać: Problem z logowaniem do Wirtualnego Dziekanatu. W treści wiadomości należy podać imię i nazwisko, nr albumu oraz nr telefonu komórkowego, a przede wszystkim szczegółowy opis problemu wraz ze zrzutem ekranu. Analogicznie należy postępować z Mobilnym Sudentem, gdzie w temacie wiadomości wskazujemy Mobilny Student. W tym przypadku odeślemy e-mail z potwiedzeniem informacji, że problem został rozwiązany.
Bardzo proszę trzymać się tych zasad, a przede wszystkim mieć na względzie potrzebę uzupełnienia dodatkowych informacji dot. nr telefonu komórkowego, a także prywatnego adresu e-mail, gdzie od tego momentu będą Państwo mieli możliwość samodzielnego resetowania hasła w Office 365 (włączając Teams), Wirtualny Dziekanat, Mobilny Student. Ten kreator można pomijać, ale trzeba pamiętać, że od 31.10.2022 r. nie będziemy odpowiadali na żadne e-mail związanem z resetem hasła, więc będą Państwo zmuszeni do wizyty w dziekanacie. Przejście przez procedurę uzupełnienia dodatkowych danych kontaktowych zajmuje do 5 min, więc uważam, że zagospodarowanie w ciągu 30 dni takiego interwału czasowego nie stanowi żadnego problemu. Proszę pamiętać, że od 1.11.2022.r. będę ignorował e-mail z prośbą o reset hasła, więc na pewno nie uzyskają Państwo ode mnie żadnej odpowiedzi.
UWAGA:
W przypadku poniższego błędu:
"Request Id: f753ffa3-f107-4f14-8d22-ba3cf9a20f00
Correlation Id: 218bbeea-221c-449b-b778-ac1b5ce2644f
Timestamp: 2022-10-13T12:15:07Z
Message: AADSTS50012: Authentication failed."
Proszę wyczyścić historę przeglądania, a także pliki cookies.
Dla przeglądarki Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl&co=GENIE.Platform%3DDesktop
Dla przeglądarki EDGE: https://support.microsoft.com/pl-pl/microsoft-edge/usuwanie-plik%C3%B3w-cookie-w-przegl%C4%85darce-microsoft-edge-63947406-40ac-c3b8-57b9-2a946a29ae09
Dla przeglądarki Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek-i-danych-stron-firefox
Dla przeglądarki Safari: https://sysgreat.pl/jak-wyczyscic-pliki-cookie-w-przegladarce-safari-na-mac-os/
W przypadku mobilnych przeglądarek (Android, iOS) należy postąpić analogicznie.
Pozdrawiam,
Łukasz Pawłowski
Dzień dobry,
W przypadku mobilnego studenta zalecane jest usunięcie aplikacji z urządzenia tablet, telefon, a następnie ponowna instalacja, dlatego że występują problemy w systemie Android. W przypadku urządzeń firmy Apple (iOS) wystarczy aktualizacja aplikacji. Bardzo proszę o weryfikację poprawności działania. Oczywiście, przed kontaktem z pomocą techniczną warto wcześniej zweryfikować, czy posiadają Państwo najnowszą wersję mobilnego studenta.
W celu zalogowania się do Wirtualnego Dziekanatu, Mobilnego Studenta używamy danych z platformy Office 365 (te same poświadczenia, których używamy w Microsoft Teams). Sprawa dot. wykładowców, studentów.
Login do konta: jan.kowalski@wsuz.edu.pl
Login do konta o powtarzających się danych w kartotece studenta zawiera cyfę np. jan.kowalski1@wsuz.edu.pl
Login do konta z nazwiskiem dwuczłonowym: janina.kowalczyk-kowalska@wsuz.edu.pl
W przypadku chęci resetu hasła należy wysłać e-mail na adres: pomoc@wsuz.edu.pl. W temacie wiadomości napisać: "Prośba o reset hasła w Office 365". W treści wiadomości należy podać imię i nazwisko, nr albumu oraz nr telefonu komórkowego, na który prześlemy hasło. Wiadomości które nie będą zawierały powyższych informacji będą usuwane, a Państwo nie otrzymają żadnej odpowiedzi.
W przypadku problemów z logowaniem do Wirtualnego Dziekanatu i Mobilnego Studenta należy wysłać e-mail na adres: pomoc@wsuz.edu.pl. W temacie wiadomości napisać: Problem z logowaniem do Wirtualnego Dziekanatu. W treści wiadomości należy podać imię i nazwisko, nr albumu oraz nr telefonu komórkowego, a przede wszystkim szczegółowy opis problemu wraz ze zrzutem ekranu. Analogicznie należy postępować z Mobilnym Sudentem, gdzie w temacie wiadomości wskazujemy Mobilny Student. W tym przypadku odeślemy e-mail z potwiedzeniem informacji, że problem został rozwiązany.
Bardzo proszę trzymać się tych zasad, a przede wszystkim mieć na względzie potrzebę uzupełnienia dodatkowych informacji dot. nr telefonu komórkowego, a także prywatnego adresu e-mail, gdzie od tego momentu będą Państwo mieli możliwość samodzielnego resetowania hasła w Office 365 (włączając Teams), Wirtualny Dziekanat, Mobilny Student. Ten kreator można pomijać, ale trzeba pamiętać, że od 31.10.2022 r. nie będziemy odpowiadali na żadne e-mail związanem z resetem hasła, więc będą Państwo zmuszeni do wizyty w dziekanacie. Przejście przez procedurę uzupełnienia dodatkowych danych kontaktowych zajmuje do 5 min, więc uważam, że zagospodarowanie w ciągu 30 dni takiego interwału czasowego nie stanowi żadnego problemu. Proszę pamiętać, że od 1.11.2022.r. będę ignorował e-mail z prośbą o reset hasła, więc na pewno nie uzyskają Państwo ode mnie żadnej odpowiedzi.
UWAGA:
W przypadku poniższego błędu:
"Request Id: f753ffa3-f107-4f14-8d22-ba3cf9a20f00
Correlation Id: 218bbeea-221c-449b-b778-ac1b5ce2644f
Timestamp: 2022-10-13T12:15:07Z
Message: AADSTS50012: Authentication failed."
Proszę wyczyścić historę przeglądania, a także pliki cookies.
Dla przeglądarki Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl&co=GENIE.Platform%3DDesktop
Dla przeglądarki EDGE: https://support.microsoft.com/pl-pl/microsoft-edge/usuwanie-plik%C3%B3w-cookie-w-przegl%C4%85darce-microsoft-edge-63947406-40ac-c3b8-57b9-2a946a29ae09
Dla przeglądarki Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek-i-danych-stron-firefox
Dla przeglądarki Safari: https://sysgreat.pl/jak-wyczyscic-pliki-cookie-w-przegladarce-safari-na-mac-os/
W przypadku mobilnych przeglądarek (Android, iOS) należy postąpić analogicznie.
Pozdrawiam,
Łukasz Pawłowski